NA PŁYCIE

CD 1

1. Bourbon Mnie Wypełnia – 04:35
2. Bourbon Mnie Wypełnia – wersja konkluzywna – 04:37
3. Bóg Wyjechał W Interesach – wersja inna – 03:12
4. Bourbon Mnie Wypełnia – wersja I – 03:43
5. Czekając Na Wczoraj – 03:04
6. Bourbon Mnie Wypełnia – wersja domowa – 04:27
7. No Klaszcz! – wersja Mirasa Kolaby – 03:29
8. Bourbon Mnie Wypełnia – wersja II – 04:27
9. Telefon Z Istambułu – 04:37
10. Bourbon Mnie Wypełnia – wersja III – 04:26
11. Bóg Wyjechał W Interesach – wersja Yass – 03:15
12. Bourbon Mnie Wypełnia – mix 22 – 04:38
13. Tuż Za Oknem Mym – wersja extra – 08:19
14.”bourbon mnie wypełnia” wersja singlowa – 3:27
czas całkowity 54:49

 

 

 

 

 

 

CD 2

1. Niewinna kiedy śni – dla radjuff (3:07)
2. Niewinna kiedy śni – karaoke, ale z kolegami (3:05)
3. Niewinna kiedy śni – z Nowego Jorku Piotr Milewski – „Radio Zet” (3:04)
4. Niewinna kiedy śni – wersja czerstwa (3:09)
5. Niewinna kiedy śni – wersja von Jungingen (3:29)
6. Niewinna kiedy śni – wersja chuda (3:18)
7. Niewinna kiedy śni – dr Deraf Oligarchssow mix imieninowy (3:22)
8. W głębokim dole – wersja 35mm (5:05)
9. Niewinna kiedy śni (5:05)

CD 3

1. Rozpacz płynie rzeką poprzez świat – wersja „radiowa”
2. Rozpacz płynie rzeka poprzez świat – wersja „japońska”
3. Czekając na wczoraj – wersja z intro4. Underground – wersja z himeryczną sekcją dętą
5. Bóg wyjechał na wakacje – wersja z hamondem
6. Telefon z Istambułu – wersja barowa
7. Celina

DVD

1. Singapur – teledysk
2. Rozpacz płynie rzeką poprzez Świat – teledysk
3. Bourbon mnie wypełnia – teledysk

KAZIK – PIOSENKI TOMA WAITSA

kazik waits single

Numer Katalogowy: LUNCD386

Kategorie: , Adult Contemporary
Tagi: Justyna Szafran, Teatr Capitol

„Aranżacje wszystkich osiemnastu zagranych tego wieczoru utworów zostały bardzo starannie i precyzyjnie przygotowane. Nie przewróciły oryginałów.
Dzikie ,nieokiełznane ,ascetyczne w formie i snujące się piosenki Waitsa zostały raczej poukładane (…)
Straciły może na tej typowej waitsowskiej psychodelii i „kakofonii” ,ale zyskały bardziej balladowy charakter ,nowe brzmienia ,a momentami nawet bardziej gęste melodie (…) „
/ Gazeta Wyborcza /

„Największe różnice zarysowały się jednak w sposobie śpiewania Staszewskiego.
Waits podaje tekst „z wycofania” , jego barwa przesiąknięta jest knajpianym splinem o czwartej nad ranem przy ostatniej kolejce ,wyczuwa się u niego charakterystyczny niepokój ,pozorne znudzenie ,czy pełne rezygnacji zmęczenie. Kazik natomiast każdą frazę atakuje ,jest mocno zaangażowany. Zawsze w natarciu.” / Gazeta Wyborcza /

„To był oczywiście inny Waits. Zamiast jego charakterystycznie zachrypniętego głosu słyszeliśmy rozwibrowany głos Kazika z różną intensywnością poddający się dyscyplinie ballad.” / Rzeczpospolita /